ADVERTISEMENT

Pages

Sunday 22 July 2012

Ketika Cinta Bertasbih[video]

     Alhamdulillah,sudah masuk hari ke-3 dah kita berpuasa.Jangan kita menghitung berapa hari lagi kita berpuasa tetapi hitunglah berapa banyak ibadat yang kita lakukan.Tahun ni aku berasa tenang menjalani ibadah puasa.Rasa lain macam sikit,aku rasa macam betul2 merasai nikmat puasa yang sebenarnya tidak seperti tahun-tahun sebelumnya..Dalam kita menjalani ibadah puasa ini aku nak mengajak korang semua menghayati cerita yang menarik bagi aku.Filem nih sangat sesuai ditonton disamping kita menghayati jugak amalan ibadah yang rutin lain.

   Aku jugak sangat teringin sekali menjadi seperti Mas Azzam hero filem nih..aku harap korang semua ambik nilai-nilai yang baik dalam filem nih...yelah aku pun masih membujang lagi dan aku teringinkan Bakal Zaujah aku macam kat dalam filem nih..jom kita saksikan...pastu boleh komen2...eh..kiki..




No comments: